Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek 

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

1.1 Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)  NaturGreenLife Kft. (továbbiakban: Eladó), mint eladó, másrészről a www.szuperaru.hu  weboldalra látogató vagy ott megrendelést leadó természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, mint vevő (a továbbiakban: „Vevő”) jogügyleteire alkalmazandó (Eladó és Vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Weboldalon keresztül történik.

1.2. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

1.3. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja.

1.4. A Weboldalon leadott megrendelés előfeltétele a jelen ÁSZF elfogadása, amellyel Vevő kijelenti, hogy megismerte, elfogadta és magára nézve kötelezőnek ismerte el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, melyek közte és az Eladó között létrejött szerződés részét képezik.

Amennyiben információs oldalunkon nem talált minden kérdésére kielégítő választ, keresse ügyfélszolgálatunkat.

 

A Vevő vásárlás lezárásakor elfogadja az ÁSZF tartalmát és magára nézve érvényesnek tekinti. A Vevő az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi,hogy a  rendelés beérkezésével fizetési kötelezettsége keletkezik.

Amennyiben a megrendelt csomag átvétele a Vevő hibájából meghiúsul, úgy jogosulttá válunk a rendelés kiküldése kapcsán keletkezett költségeket a Vevő részére kiszámlázni, a Vevő köteles azt megtéríteni  (szállítási költség).

 

Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról http://szuperaru.hu és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: 

 

2. ELADÓ ADATAI

Név: NaturGreenLife Kft.

Székhely és levelezési cím: 1068 Bp. Király utca 58. Fszt 1/A

Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-391386

Cégforma : Korlátolt Felelősségű Társaság

Adószám: 27472752-2-42

Központi Vevőszolgálat: +3650/1234369

Panaszügyintézés: szuperaru@gmail.com

 

Számlavezető pénzintézet: Erste Bank

Számlaszám: 11600006-00000001-99233542

A szerződés nyelve: Magyar

Tárhely-szolgáltató: Rackhost Zrt.  6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41. adószáma: 25333572-2-06 

Cégjegyzékszáma: 06-10-000489    levelezés: info@rackhost.hu

 

3. A TERMÉKEK

3.1. A Weboldalon eladásra kínált termékek különböző gyártók által (továbbiakban: Gyártó(k)) gyártott és az Eladó által értékesített táplálék- és étrend-kiegészítő és kapcsolódó termékek, bőrápolók, kozmetikumok, háztartási vegyi áruk.

3.2. Minden termékhez leírás, valamint kép tartozik. A Vevő tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a termékek tartalmát a Gyártó(k) által rendelkezésre bocsátott információkból állította össze az Eladó. Továbbá az  Eladó megtesz mindent annak érdekében, hogy a Gyártó(k)tól a legfrissebb adatokat szerezze meg, és azokat szerepeltesse a Weboldalon, azonban a Vevő elfogadja, hogy Eladó felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész információk szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.

3.3. A termékek képei sok esetben a Gyártó(k) katalógusából vagy weboldaláról származó "illusztrációk", mellyel kapcsolatban a Gyártó(k) fenntartják a jogot a termékek valódi kinézetének megváltoztatására, csomagolás, címkézés és egyéb tekintetben is. Vevő elfogadja, hogy Eladó felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész termék fénykép szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.

3.4A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő bruttó árak,melyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

3.5 . Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

 

A 3.5 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

 

4. A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

4.1. A Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges.

4.2. A rendelés elküldése előtt Eladónak lehetősége van egy teljes összefoglalót áttekinteni a rendeléséről, amely tartalmazza többek között a megvásárolni kívánt összes terméket, a mennyiséget, a teljes árat, valamint az összeget (az ajándékutalványok itt már levonásra kerülnek) és a fizetési módot. Áttekinthetők a szállítási költségek a szállítási cím és a számlázási cím.

4.3. A megrendelés feltétele a Weboldalon szereplő összes kötelező adat pontos megadása. A megrendelés leadásának előfeltétele továbbá az ÁSZF elfogadása és annak Vevő általi tudomásul vétele, miszerint a megrendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után.

4.4. A rendelés leadásáról a Vevő írásbeli, email-es visszaigazolást kap. A visszaigazolásban az Eladó elutasíthatja a megrendelést vagy azt megerősítheti.

Az ÁSZF-be vagy a jogszabályokba ütköző megrendelés elutasításra kerül. Eladó fenntartja a jogot magának, hogy a megrendelést indok nélkül elutasítsa, ebben az esetben az esetleg megfizetett ellenértéket 14 napon belül visszafizeti.

A Felek között a szerződés a megrendelés megerősítésével jön létre, kivéve, ha a megrendelés és/vagy a megerősítés irracionális árat tartalmaz.

A megerősítés tartalmazza többek között a megrendelt termék mennyiségét, vételárát, a kiválasztott kézbesítési és fizetési módot, a kézbesítés várható idejét, a Vevő által megadott cím adatokat, és az ÁSZF-t.

Irracionális ár esetén nem jön létre szerződés a megerősítés ellenére sem. Ebben az esetben Eladó a Vevővel közli a helyes árat, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Vevő a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles szerződést kötni.

4.5. Az ellenérték bankkártyával vagy előre utalással történő kifizetése esetén a szerződés Eladó általi teljesítésének feltétele, hogy az ellenérték az Eladó számláján hiánytalanul jóváírásra kerüljön. Utánvétes vásárlás esetén a teljesítés feltétele, hogy a Vevő a megrendelés során adatait pontosan megadja, a futárszolgálat általi kézbesítéskor a címhelyen ő vagy meghatalmazottja ott tartózkodjon és a vételárat a futárnak hiánytalanul megfizesse

 

4.6 A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

 

 5. Rendelés menete

5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is, bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja

5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést

 

5.7. Szállítás

Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, majd kitölti a szállításhoz szükséges adatokat. 

 

A Szolgáltató az alábbi kiszállítási lehetőségeket biztosítja felhasználó számára:

 

Foxpost csomagátvételi helyek

20.000 Ft-ig   990 Ft

20.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES a kiszállítás

Átmenetileg nem elérhető szállítási opció

GLS házhoz szállítás

Csomagját ez esetben előre utalhatja vagy fizethet utánvéttel készpénzzel vagy kártyával a futárnál.

 

 0 Ft -  20 000 Ft        1590 Ft
 20 001 Ft Felett    990 Ft


Figyelembe véve a csomagszállító cég mindenkori, aktuális díjszabását.

A futárszolgálatok elérhetőségei:

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

 

Szállítási Idő

Általános meghatározott és automatikusan az oldalon beállított, így ott látható 1-2 munkanap, mely speciális esetekben (pl. beszállítás megakadása, egyes esetekben szállítópartnernél történő megakadás, különös tekintettel a szezonális többlet szállítási idő) nem tudjuk garantálni a 2 munkanapot. Ezen esetek elenyésző hányadot képviselnek.

Ünnepnapok és egyéb a rendszerben is beállított szünetekről a weboldalon is tájékoztatást adunk és a szállítási időbe rendszerünk kalkulálja a várható szállítási időbe.

 

5.8. Fizetés

Minden szállítási mód esetén van lehetőség utánvétet választani. 

Fontos! Utánvét ellenőr programban veszünk részt, az utánvéttel kért és át nem vett, tehát visszaérkezett csomagoknak nyoma marad a rendszerben, mely alapján más cégek is informálódhatnak a vevő megbízhatóságáról. Át nem vett rendelések esetén az utánvétes fizetési lehetőséget következő vásárláskor megtagadhatják!

 

Előre utalás bankszámlára: Felhasználó a megrendelt termékek árát és a szállítási díjat, az átvételt megelőzően fizeti meg a Szolgáltató Erste  Banknál vezetett bankszámlájára, melynek a száma:

11600006-00000001-99233542 ( Kedvezményezett: NaturGreenLife Kft. )

Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult. A csomagok csak a beérkezés követően kerülnek átadásra a futároknak.

 

5.9. Ha Felhasználó választott a rendelkezésre álló lehetőségek közül és mindent rendben talált a megrendelésével kapcsolatban, akkor a „Tovább” gombra kattintva a Honlap az „Adatok ellenőrzése” felületre navigálja. Az „Adatok ellenőrzése” összesítő felületen Felhasználónak lehetősége van ellenőrizni a megrendelését, így különösen az általa megadott adatokat, a megrendelni kívánt terméket, annak árát, az általa választott fizetési és szállítási módot. Felhasználónak az ellenőrző felületen továbbá lehetősége van megrendeléséhez megjegyzést fűzni az erre biztosított felületen. Fontos, hogy a vásárlás folytatásához a Felhasználó ismeri és elfogadja a hatályos ÁSZF-et. Az oldal alján található „Rendelés elküldése” gombra kattintást követően pedig a felhasználó véglegesítheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen, valamint egy a Felhasználó e-mail címére küldött automatikus levélben értesíti a Felhasználót, mely e-mail tartalmazza a megrendelés pontos részleteit.

 

5.10. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

5.11. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

5.12. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

 

5.13. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

5.14. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „törlés” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím) Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

 

5.15. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

 

5.16. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között.Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.Ha Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

 

5.17. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

 

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítése 

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

6.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül.

6.3. A szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

 

6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

 

6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

 

6.6. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

 

6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető

rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

7. ÁRAK, FIZETÉSI FELTÉTELEK

Árak:

7.1. A Weboldalon megjelölt árak a megrendelés leadásának időpontjában érvényes listaárak.

A kiválasztott termék rendelési folyamata közben a megrendelési összesítőn feltüntetjük a szállítási költséget.

 

7.2. Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb egy meghatározott készlet erejéig tart, erre tekintettel Eladó felhívja Vevő figyelmét, hogy a készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet.

7.3. Ha valamely termék hibás (irracionális) áron szerepel a Weboldalon, annak lehetséges oka technikai vagy egyéb tévedés, ezért a nyilvánvaló tévedéssel kapcsolatban Eladó semmilyen felelősséget nem vállal. Irracionális ár esetén a megrendelést az irracionális áron az Eladónak nem áll módjában elfogadni, és nem köteles a terméket ilyen áron értékesíteni.

7.4. Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét, valamint a szállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a szállítási díj hiánytalan megfizetése után száll át.

7.5 A termékekre vonatkozóan megjelenített árak 27% - Áfát tartalmaznak, végösszegnek tekinthetőek. 

7.6  Az érvényes eladási árnak minden esetben a weboldalon feltüntetett aktuális ár tekintendő, melyet a Vevő a honlapra érve a terméklapon láthat, egyértelműen megismerhet. /7.3 figyelembe vételével/ a Vevő a rendelés berögzítésével, leadásával,mint árat elfogadottnak tekint. Így a kereső oldalakon, megosztó oldalakon és egyéb árumegosztó oldalakon bent ragadt, a megosztó oldalak által nem befrissített vagy nem időben frissített információkért felelősséget nem tudunk vállalni. A megosztó, kereső illetve egyéb nem hozzánk tartozó, nem általunk üzemeltetett oldalak felületén megjelenő információkért és információ szinkronizálásának időbeli eltolódásáért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni , miután ráhatásunk nincsen.

Ezt figyelembe véve, az oldalunkon található árat, melyet a rendelés berögzítésével elfogad a Vevő és így ezen az áron rögzít a rendszer, később  Vevői külön kérésre, utólagosan semmilyen formában nem áll módunkban kedvezményekkel és korábban lejárt akciókkal korrigálni, csökkenteni.

 

7.7  Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, mely esetén a 7.6-ban foglaltak,így a terméklapunkon kívül megjelenő információk,  egyéb nem általunk üzemeltetett oldalak szinkronizációjával kapcsolatos pontok fokozottan érvényesülnek.

 

Fizetési feltételek:

7.8. A Weboldalon az alábbi módokon lehetséges fizetni:előre utalással,

 

  • utánvéttel, mely esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor a kézbesítő futárnak kell megfizetni készpénzben vagy bankkártyával.
  • készpénzes fizetés

 

7.9. Előre utalás esetén az Eladó Erste Banknál vezetett 11600001-00000001-99233542  számlájára kell utalni, a közleményrovatban pedig fel kell tüntetni a megrendelés azonosítóját. Amennyiben a megrendelés azonosítója nem vagy hibásan kerül megadásra, Eladó a fizetést nem tudja azonosítani, és a szerződést nem fogja teljesíteni.

7.10. Azon Vevők részére, akik a megrendelt csomagot a kézbesítéskor nem veszik át, és a csomag az Eladóhoz "Átvétel megtagadása" jelzéssel érkezik vissza, Eladó fenntartja a jogot arra, hogy ezen Vevők esetében ezen névre és címre a továbbiakban megrendelés Utánvétes fizetési mód nem lehetséges, kizárólag előre átutalási fizetési móddal rendelhet újabb terméket a Vevő.

7.11. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

7.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

7.13. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között.Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.Ha Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

7.14. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

 

8. SZÁLLÍTÁS ÉS ANNAK DÍJA

8.1. A termékek szállítása GLS futárszolgálaton keresztül történik. Azok időpontjait a szerződő partnerek módosíthatják, de az általános időpontok általában előre meghatározottak, amelyeket Eladó a szállítással kapcsolatos információkban rögzít.

8.2. A GLS szolgáltatásával kapcsolatos feltételek, információk a GLS honlapján (https://gls-group.eu/HU/hu/home) érhetőek el.

8.3. A Weboldalon feltüntetett árak, ajánlati árak, nem tartalmazzák a szállítási díjat, mely a Vevőt terheli, kivéve, ha ezt Eladó átvállalja helyette.

8.5. Munkanapon a 10:00 óráig leadott rendeléseket Eladó még aznap átadja a futárszolgálatnak, de speciális helyzetben a kiszállítási idő változhat. A 10:00 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. A futár az átvételtől számított következő munkanapon szállítja ki a csomagot a Vevő részére, mely átlagosan 1-2 munkanapot jelent.

8.6. A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapokon 8-17 óra között történik. Eladó a kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatja Vevőt.

8.7. Amint Eladó átadta a GLS futárszolgálatnak a csomagot, Eladó e-mailben küld egy értesítést.

8.8. Vevő köteles olyan címet feltüntetni szállítási címként, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot.

A futárszolgálat elérhetőségei

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

 

9. Elállás joga 

9.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

9.2. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére. Egészségügyi, higiéniai termékek lévén csak bontatlan csomagolású terméket vagyunk kötelesek visszavenni.

 

9.3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

9.4. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

 

9.5. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

 

9.6. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

9.7. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

 

9.8. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

 

9.9. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

9.10. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti

Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

 

9.11. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

9.12. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

 

9.13. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

9.14. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

9.15. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

 

9.16. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

9.17. Elállási jog gyakorlásának a menete:

9.17.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

 

9.17.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.

 

9.17.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

 

9.17.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

9.17.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Elállási nyilatkozat letölthető: Elállási nyilatkozat

 

A fogyasztó  nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben:

 

  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  4. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  5. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  6. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  7. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  8. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  9. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  10. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  11. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  12. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

 

10. ​SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

10.1. Eladónak a Vevők 100%-os megelégedése a legfőbb célja, ezért a kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási jogok érvényesítésével kapcsolatosan Eladó az alábbi tájékoztatást adja.

10.2. A termék hibája esetén Vevő – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

10.3. Amennyiben a visszaküldött termékre vonatkozóan az Eladó nem tartozik szavatossági kötelezettséggel a lent leírtak alapján, úgy erről a Vevőt tájékoztatja, és a terméket a Vevő költségére utánvétellel postázza vissza a Vevőnek. Egyebekben a megalapozott szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás/csere és a postázás költségeit is) az Eladót terhelik.

Kellékszavatosság

10.4. Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. Vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

10.5. Választott kellékszavatossági jogáról Vevő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

10.6. Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 1 (egy) éves, fogyasztó esetén 2 (kettő) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog nem érvényesíthető.

10.7. Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 (hat) hónap eltelte után azonban Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

10.8. Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a forgalmazó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Vevő a termék forgalmazó általi forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.9. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

10.10. A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A forgalmazónak a mentesüléshez elegendő 1 (egy) okot bizonyítania.

10.11. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a forgalmazóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

10.12. A Weboldalon eladásra kínált termékek esetében a jogszabályi rendelkezések kötelező jótállást nem írnak elő. Amennyiben Eladó külön jótállást vállal, akkor azt egyértelműen feltünteti az egyes termékeknél.

 

11. ADATVÉDELEM

Az adatvédelmi nyilatkozat  https://szuperaru.hu/adatvedelem-45  érhető el.

 

12. PANASZKEZELÉS

12.1. A Vevő a panaszát, reklamációját (például amennyiben nem a megrendelt terméket kapta meg) az Eladó alábbi elérhetőségein közölheti:

elektronikus levél: info@szuperaru.hu

posta:  1068 Bp. Király utca 58. Fszt. 1/A

12.2. ​Eladó a panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálja, és azt érdemben megválaszolja.

12.3. A panasszal kapcsolatos iratokat az Eladó – az adatvédelmi előírásoknak megfelelő ideig – megőrzi.

12.4. Eladó tájékoztatja a Vevőt a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, és a székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; telefon: 06-1-488-2131; fax: 06-1-488-2186; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu)

12.5. A Vevő jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz is fordulni.

 

13. EGYÉB FELTÉTELEK

13.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.

13.2. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződésekkel kapcsolatos jogvita esetén a magyar hatóságok és bíróságok jogosultak eljárni.

13.3. Amennyiben a jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, úgy az az ÁSZF több pontjának érvényességére vagy végrehajthatóságára nem terjed ki.

 

 

14. Online Pénztárca

Boltunk rendszerét összekötötte az Online Pénztárca rendszerével, így szolgáltatásuk elérhető rajtunk keresztül. A szolgáltatásukkal kapcsolatban partnerünk által küldött tájékoztatást alább olvashatják:

 

"Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában."

 

Készült: 2021.02.01

Frissítve: 2023.06.09

Keresés