Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Kedves Látogató! Összegyűjtöttünk  pár kérdést, mellyel gyakran találkoztunk munkánk során. Kérjük, tekintsd meg az alábbi információkat:

 

Hogyan rendelhetek?

Rendelését több módon is leadhatja:

Weboldalunkon vagy e-mailen megküldött adatokkal.

- E-mail-ben: 

 

Ha valamilyen terméket megrendelek ma a honlapról, mikor kapom meg?

 

A szállítási idő attól függ, hogy az adott termék készleten van-e.

Ha készleten van a termék, úgy azt aznap, de legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a csomagfeladás napjától számított maximum  2 munkanapon belül várható a kiérkezés. 

Ha nincs készleten a termék, úgy a terméklapon jelzett beszerzési időt kell hozzászámolni az előzőekben leírt szállítási időhöz.

Ha rendelésében többféle termék van, melynek egy része készleten van, egy része nincs, akkor a készleten nem lévőek beszerzését követően, egyben küldjük meg a csomagod, kivéve,ha a vevő másként nem rendelkezik és a rendelés módosításával a készleten lévő termékek megküldését kéri csak.

 

Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

Megrendelés előtt látszik a terméklapon az aktuális készletinformáció.

Megrendelés után automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés fogadásáról, ezt követően külön felhívjuk kedves vevőink figyelmét az aktuálisan beszerzésre váró termékekkel kapcsolatban.

 

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem minden esetben érkeznek meg a webáruházak e-mailjei.

Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókjának spam mappáját is. Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail, kérjük mihamarabb jelezze ezt felénk. Gyakori hiba, hogy az adatok megadásánál elírásra kerül az e-mail címben egy karakter, és a hibás e-mail címre megy a visszaigazolás.

 

Hol tart a megrendelésem?

Rendelési állapot változásairól e-mailben értesítőt küldünk. 

Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán lehet tájékozódni.

 

 

Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt, a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni.  Ez alól kivétel, ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését.

Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát. Kollégáink elküldik kivizsgálásra az esetet ahol a futár GPS nyomkövetésével és híváslistájával egyértelműen kideríthető az eset. 

FONTOS! A futárcégek nem vállalják sehol, hogy felhívják az ügyfelet. Ezért mi sem tudjuk garantálni, ha beírja a megjegyzésbe rendeléskor kérését miszerint a futár hívását kéri. 

 

Személyes átvétel esetén meddig vehetem át a boltban a megrendelésemet?

Az e-mailes visszaigazolástól számítva 5 napon belül kell átvenni a termékeket.  Amennyiben nem tud 5 napon belül ellátogatni hozzánk, lehetőség van a hosszabbításra. Ebben az esetben keresse ügfélszolgálatunkat.

 

Tudok kártyával fizetni a weboldalon?

 

Igen, OTP SimplePay rendszerén keresztül lehetőség van bármelyik típusú kártyával történő fizetésre.

 

Tudok kártyával fizetni a futárnál? 

- Sajnos egyelőre csak készpénzt tudunk elfogadni saját futárunk által kézbesítés esetén

- Gls szállításimód esetén jelenleg csak előreutalás vagy oldalon történő bankkártyás fizetés lehetséges.

 

 Előreutalással kapcsolatos kérdések:

Kérjük rendelésszámát tüntesse fel utaláskor a megjegyzésbe! 

A vételárat az CIB banknál vezetett 10700457-72933642-51100005 számlaszámra utalhatja (NaturGreenLife Kft. a kedvezményezett.) A közleményrovatban pedig elég ha a nevét megadja. Minden nap délelőtt 8-10 óra között vezetjük össze a beérkezett utalásokat a  rendelésekkel és ennek tükrében adjuk fel a csomagokat.

 

 

Külföldre is szállítanak?

Egyelőre csak Magyarország területén tudunk szállítást vállalni.

 

Utánvét esetén miért kerül felszámításra tranzakciós díj?

Szállító partnereink, amennyiben a csomag átadása pénzmozgással jár (utánvét), tranzakciós díjat számítanak fel, amely többletköltséggel jár számunkra. Ahhoz, hogy a szállítási díjak általános emelését elkerülhessük, a tranzakciós díj csak azon megrendeléseknél kerül felszámításra, ahol a fizetés utánvéttel történik.  Előre utalás esetén nincs tranzakciós díj.

 

Fontos! Utánvét ellenőr programban veszünk részt, az utánvéttel kért és át nem vett, tehát visszaérkezett csomagoknak nyoma marad a rendszerben, mely alapján más cégek is informálódhatnak a vevő megbízhatóságáról. Át nem vett rendelések esetén az utánvétes fizetési lehetőséget következő vásárláskor megtagadhatják!

  

Egészségpénztár kártyával tudok fizetni?

Nem, erre sajnos nincs lehetőség, de a számlát ki tudjuk állítani az egészségpénztár nevére. Ehhez szükségünk van az  EP címére és tagi azonosítóra.

 

Mely termék számolható el egészségpénztárra?

Erről az egészségpénztár honlapján, illetve ügyfélszolgálatán tudnak pontos felvilágosítást adni. Alapvetően az úgynevezett orvostechnikai eszközök, (vérnyomásmérő-, vércukormérő-, masszázs- és egyéb készülékek), de esetenként egyes étrend-kiegészítők, pl. porcerősítők is megvásárolhatók EP kártyára.

 

Keresés